091125

Hej alla, jag har inte uppdaterat på gud vet när. Jag vill bara hälsa och säga jag lever och de händer inte speciellt mycket i mitt liv. Måste försöka få igång bloggen för tänka på annat nu när jag fick veta att hans cancer spridit sig. Han ska få cellgifter på månad. Så de ska bli rätt hemskt att se. För övrigt har jag fått hem eldorado som ska para Sophie ska bli lite kul med marsvinsbebisar till januari. Just det i helgen som var, så var min vän från Stockholm på besök vi gick på premiären av new moon. Jag tyckte den inte var speciellt bra. Och så har pappa köpte PS3 :)
Ni får ha det så bra ni kan. Jag ska försöka blogga mycket mera.



Här skyddar Eldorado Sophie ^^















Kommentarer
Postat av: Petra

ja vill oxå ha ps3, vi måste spela nån gång ? :)

2009-11-26 @ 09:28:47
Postat av: Linnea,

AAAAAAOW, jag dör! vilka fina små fina pipgrisar dom kommer få!

2009-11-26 @ 19:10:29
URL: http://linneaohyez.blogg.se/
Postat av: Emelie B

Vem har cancer? :O

2009-11-26 @ 19:33:56
URL: http://emeliebjork.tk

Lämna en kommentar:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0